Monday, September 10, 2018

Descargar No em bacil·lis! (Projecte Solaris) [pdf] Montserrat Argerich Tarrés


Descargar PDF Leer en línea



Una biòloga mor infectada pel CN alfa, el bacil que estudiava per a l'obtenció d'una vacuna. Tothom accepta aquesta mort com un accident, excepte l'Anna, la tècnica del laboratori. Entestada a descobrir què hi ha al darrere de l'accident, arrossega un grup d'amics a l'estudi del món dels microbis i de la resposta immunitària. Aquesta recerca els ajudarà a resoldre l'enigma.
Descargar No em bacil·lis! (Projecte Solaris) pdf Montserrat Argerich Tarrés
Book No em bacil·lis! (Projecte Solaris) Descargar eBook Pdf Epub, Libro eBook
No em bacil·lis! (Projecte Solaris) novela
libro gratis No em bacil·lis! (Projecte Solaris)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.